Fetching

Jeg har strikka igjen! Endelig!
Denne gangen måtte det bli et ganske lite prosjekt siden jeg følte for å ferdigstille noe,
og hva er vel da bedre enn pulsvarmere?
Disse er fra den fantastiske siden knitty, hvor det ligger utrolig mange flotte gratisoppskrifter.
De er strikka i Novita 7 Veljestä, noe av det garnet jeg kjøpte i Finland.
Jeg hadde en del gult igjen etter biegenseren,
og det passet jo perfekt og kvitte seg med restene!
Selv om jeg i utgangspunktet ikke er så glad i mittens,
så er nummer 2 allerede på pinnene.
Ikke samme type da, og heller ikke samme garn, men fremdeles.
Og det verste (eller beste) av alt er at jeg tror nok de blir brukt!
Hvis ikke så er det jo flotte gaver!
Fargen er forresten best på det øverste bildet.
Det andre bildet har jeg tatt selv,
uten selvutløser (hvorfor tenkte jeg ikke på det?).
Jeg la kameraet på stuebordet og zoomet helt ut.
Så stilte jeg meg fremfor, løftet opp ene foten og trykket på avløseren.
Ingenting skjedde, og jeg ble nødt til å gå ut av posisjonen
for å greie å skru på kameraet.
Neste forsøket klarte jeg å ta bilde, men når jeg skulle sjekke resultatet
hadde jeg bare fått med deler av gulvteppet.
Misforstå meg rett, gulvteppet mitt er flott det med det var ikke det
 jeg ville vise frem.
Etter et par forsøk til bestemte jeg meg for å knipse i vei og bruke det beste, og jeg må si at med tanke på at dette bildet er tatt med foten min så er jeg høvelig fornøyd med det😛

10 thoughts on “Fetching

  1. Så flotte de var! Og herlig vårfarge🙂

    Det med fotografering kan være en utfordring ja😉 Jeg investerte til slutt i en fjernkontroll, da kan jeg ta bilde av produkter på meg selv på en enkel måte🙂

    Ha en fin mandag

    Klem

    Lik

  2. Tilbaketråkk: Regnskapsavslutning 2011 | Pringeling

Legg igjen en kommentar

