And the winners are…

Jeg har tidligere plukket ut dagen i dag for å trekke vinnere i min give away.
Det gjorde jeg selvsagt uten å tenke over hvilken dag det er.
Dette er dagen hvor alle mine venner har gifta seg, forlovet seg, slått opp, blitt gravid eller gjort andre livsforandrende ting.
Vel, ring meg opp i morgen, for i dag tror jeg ikke på deg.
Jeg har faktisk ikke blitt lurt en eneste gang i dag (tror jeg).
Mye av grunnen til det er at jeg ikke har prata med mamma.
Den dama er bare helt sinnsyk på å lure folk til de mest sinnsyke ting
(som å kjøre 4 mil for å lete etter en ryggsekk hos ei dame som ikke er hjemme. Døra er jo åpen uansett).
Vel, for å komme til poenget:
For ei tid tilbake annonserte jeg en giveaway i bloggen min,
og nå har jeg trukket ut to heldige vinnere som får en liten gave fra meg.
Trekningen forgikk slik at jeg laga meg en god gammeldags loddbok.
Det var 37 deltakere og totalt 66 lodd.
Så fikk jeg http://www.random.org til å velge
ut et tall mellom 1 og 66 som ble førstepremien.
Så fikk jeg samme nettstedet til å velge
ut et nytt tall mellom 1 og 66 som ble andrepremien🙂
Vinneren av førstepremien er litt moro.
Hun som har vunnet den var nemlig en av de første bloggene jeg begynte å følge fast, og jeg har fulgt henne siden.
Det er en medborger i Tromsø city,
 men jeg har aldri møtt henne på ordentlig.
Så vidt jeg vet.
Hun hadde det fantastiske loddnummeret 37:
Som sagt en fantastisk blogg som alle bør sjekke ut!
Også var det andrepremien da.
Det var også litt moro, for mens G-Anette er ei jeg har fulgt lenge,
er vinneren av andrepremien en helt ny blogg for meg.
Jeg har vært innom å titta litt og kommet frem til at også dette,
som så mange andre, er en veldig koselig blogg! Masse inspirasjon her altså!
Ja forresten, vinneren er Ane, som har bloggen
Det var forresten lodd nr. 8.
GRATULERER TIL VINNERNE!
Nå skal jeg snike mer på bloggene deres for å finne de perfekte premiene!

3 thoughts on “And the winners are…

  1. Oi oi så gøy at jeg vant. Jippi! Gleder meg masse til å se hva som dukker opp i posten.🙂 Tihi.. er som en liten unge på julaften. Dette var jo super gøy! Sender deg en mail. Takk for koselig kommentar på bloggen min også.🙂 Er jo litt morsomt at det var vinnere fra Troms da. Jeg bor på Finnsnes.😉 Er ikke herifra, men bor her, så det telles vel..😉

    Lik

  2. Ååå, så gøy!! Heldige meg!🙂 Jeg sender deg en mail. Tror ikke heller vi har møttes, sånn på ordentlig. Går og vurderer å dra på strikke-kafeen som hun garnbutikkdama arrangerer på Jekta. Kanskje du og vil være med? Hadde vært hyggelig🙂

    Igjen, så utrolig gøy å vinne! Spennende med pakker🙂

    Ha en flott lørdag

    Klem

    Lik

Legg igjen en kommentar

