Jeg har fått award!

Jeg har fått award!!!

Jeg har fått en koselig blogg-award av Guri, damen bak bloggen
HJERTE GO`H DESIGN




Awarden skal gis videre til 10 blogger som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.

Reglene er slik:

1. man må linke til den man fikk awarden fra

2. man må sende awarden videre til 10 andre blogger

3. man må svare på 10 spørsmål

 

Så var det spørsmålene da;

1. Hvorfor startet du å blogge?

For å vise frem det jeg lager!
Og for å lettere kunne se utviklingen.

2. Hvilke blogger følger du?

Jeg følger stort sett kun strikkeblogger, og det er der jeg henter det meste av inspirasjon. I tillegg til å følge strikkerne, følger jeg en del «kokker». Har blitt mange gode lørdagskvelder etter jeg begynte å lese matblogger!

3. Favoritt makeup-merke

Ehrm. Vet ikke helt, kommer litt an på hvilken makeup det er snakk om.

4. Favoritt klesmerke

Har egentlig ikke noe spesielt merke, men er veldig glad i jeans fra diesel.

5. Ditt «må-ha» makeup-produkt

concealer

6. Favorittfarge

Varier med humøret. Nå for tiden går det mest i klare farger. Gult, orange og rødt er favoritter! Og grønn og blå og lilla *ler*
Er visst ikke så god å velge, men alle fargene kan være flotte!

7. Parfyme

Mexx – fly high

8. Favorittfilm(er)

Purple Rain!
LENGE LEVE PRINCE!!!

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?

Kunne tenkt meg og besøke Russland.
Vet ikke helt hvorfor dog, har bare lyst…

10. Et spørsmål til meg selv:
Favorittdrikk:
Pepsi Max – vel!




Og jeg gir denne awarden videre til: (I helt tilfeldig rekkefølge)

One thought on “Jeg har fått award!

Legg igjen en kommentar

