Jubileum og giveaway

I dag, 4. mars 2011 er det akkurat
et år siden det første blogginnlegget mitt.
Det vil ikke bare si at det er nøyaktig et år siden jeg begynte å blogge prosjektene mine,
men det er circa et år siden jeg lærte å strikke også!
Jepp, det er faktisk slik at bloggen ble opprettet like etter jeg lærte å strikke,
så her inne finnes alle mine prosjekter…
Mitt aller første prosjekt var et par sokker
Og du og du så fornøyd jeg var!
Det er mye som har forandret seg siden da.
For det første klarer jeg og beregne størrelsen på sokker, sånn høvelig i allefall.
For det andre har jeg lært å feste tråder skikkelig,
så heldigvis rakner ikke alt like fort som disse sokkene.
Og for det tredje har jeg begynt å legge litt i bildene også.
I tillegg til at det er nøyaktig et år siden jeg begynte,
er dette også innlegg nummer 100!
Jeg har fått 390 kommentarer, og jeg blir fortsatt like glad hver gang!
I tillegg har jeg i løpet av dette året hatt (nesten) 10.000 besøk!!!
Det har blitt 48 prosjekter på ravelry,
garnlageret har for lengst vokst seg ut av kurven sin,
og veier akkurat nå 10 kilo!
Men jeg skal alltids få brukt av det,
for jeg har nemlig 150 prosjekter i kø på ravelry!
Jeg vil benytte dagen til å gi noe tilbake til mine lesere.
Jeg har oppdaget utrolig mange flotte blogger som er overfylt med inspirasjon av kommentarene her.
Så jeg føler det er på tide med en liten GIVE-AWAY!
Det blir to premier, og hva det blir gjenstår og se.
Jeg har nemlig bestemt meg for å skreddersy premier til to vinnere!
Du kan få opp til 3 lodd her:
  • Ett lodd for å kommentere dette innlegget
  • Ett lodd for å legge seg som følger
  • Ett lodd for å linke til giveawayn på din blogg
Trekningen vil foregå 1. april

34 thoughts on “Jubileum og giveaway

  1. Gratulerer så mye med jubileum😀 Alltid morsomt med konkurranser så jeg deltar med to lodd jeg, kommentar og følger🙂 Ønsker deg ei fin helg🙂

    Lik

  2. Jah, altså, jeg kommenterer nå, har fulgt deg lenge, og har oppdatert bloggen med bildet ditt. Kvalifiserer jeg til tre lodd??😉 Gratulerer så masse da! Håper du fortsettter å blogge i laaaang laaaang tid ;D thihi… Nå skaljg strikke videre på sjalet mitt her jeg sitter ute i sola på terassen🙂 Jeg strikker for GULL!😀 (Det vil si at inni mitt hode har jeg mitt eget strikkeVM! :P)

    Lik

  3. Gratulere med 1 års-dagen. Imponerende at du begynner å blogge samtidig som du er nybegynner i strikking😉
    1 lodd på meg tvi tvi til både 5 mila og gevinst

    Lik

  4. Gratulerer! Skal si du har hatt bratt læringskurve på dette året som har gått! Masse fint har du laget!
    Jeg vil selvfølgelig være med, og tar tre lodd!

    Lik

  5. Hei!
    Denne sjansen må jeg jo ikke la gå fra meg:-) Jeg har blitt følger, så da blir det to lodd på meg. Skal prøve å få linket til deg i neste blogginnlegg også, så mulig det blir 3.
    Flott blogg du har!

    Lik

Legg igjen en kommentar

