Little Bee

Jaktstart
Her setter vi i gang et stort prosjekt og jakter på å få det ferdig innen utgangen av 6. mars.
Genser til meg selv.

Jeg er i mål med jaktstarten! Og jeg er megafornøyd!
Det var til denne genseren jeg spurte etter fargetips tidligere.
Ikke at det hadde noe for seg, jeg hører jo ikke etter likevel😛
DSC_0011

Denne genseren er mitt tredje store prosjekt.
Jeg har tidligere strikket en annen genser til meg selv, og en kjole,
som ikke er blogget enda.
Den forrige genseren ble jeg ikke helt fornøyd med.
Den er strikket i Alfa, og klør noe infernalsk.
Denne derimot…

DSC_0012

Little bee ble ferdig i går kveld, og jeg er veldig stolt av meg selv.
Nå har sambo fått lov og leke fotograf, og her er resultatet.
Strikket i Novita 7 veljestä på pinne 4 og 4,5. Garnet er egentlig beregnet på sokker, og inneholder litt polyamid, men det gjør meg ingenting!
Mønsteret er 5 $ in Paris av Anna Peck

DSC_0006

14 thoughts on “Little Bee

  1. Gratulerer med ny genser! Flink du er! OG ut i fra navnet å dømme så skjønner jeg at den er svart og gul ja…=D Tøft!

    Lik

Legg igjen en kommentar

