Oslo2011

Ja, i dag braket det løs!
VM i Oslo er i gang!
Jeg må innrømme at jeg aldri har brydd meg spesielt om skisporten.
Eller noen andre typer sport for den del…
Ikke liker jeg og gå på ski, og jeg liker i allefall ikke å se på at andre gjør det.
Man kan jo bare sjekke etterpå hvem som vant😛



I år er kanskje første gang jeg har lagt merke til at det starter, og det er ikke på grunn av verken avisoppslag, reklamer, internett eller en nykommen interesse for skisport.

Men det er en annen ting jeg har interesse for, nemlig – hold deg fast – håndarbeid.
Og når det da kommer en VM-along på Uformelt, så melder jeg meg selvsagt på i noen grener!

Skihopp
 Her prøver vi noe vi ikke kan men som man har hatt lyst til å prøve lenge.
Vi hopper i det!
Jeg har planer om å prøve meg på mønsterstrikk!

Jaktstart
Her setter vi i gang et stort prosjekt og jakter på å få det ferdig innen utgangen av 6. mars.
Genser til meg selv.

Klassisk langrenn
Tradisjonelle, norske mønstre
Med mindre jeg knekker nakken i hoppbakken blir det selbuvotter på meg,
de forrige ble jo ikke så alt for bra så…

Stafett
Strikk eller hekle til veldedige formål. Vi strikker – de får det.
Her skal jeg strikke litt mer til prematur avdeling ved SUS

Dersom jeg kjenner at formen er bra, er det mulig jeg stiller til start på en til:

Lagrenn, sprint
diverse småprodukter som er kjappe og kjekke.






Så startskuddet (skyter de det i gang?) for VM markerer noe myyye viktigere:
1-2-3 – STRIKK!

6 thoughts on “Oslo2011

  1. Ser ikke på VM jeg heller, men VM-strikk er jo gøy likevel! Er med inne på Hobbyforum jeg.

    Har fått med meg at Norge har tatt flere gull, så da er det jo bare å strikke videre. :o)

    Lik

Legg igjen en kommentar

