Happy Valentines!

Valentinsdagen er mye diskutert her til lands. Ja, det er bare å skru på radioen i dag, så skal du høre. Charter-Hilde hyler og kviner for at det er så flott, mens psykolog Frode Thuen mener vi kommer til å bli sprik spenna gæern.
Jeg syntes er en fin dag. Og, jada, jeg vet det er alle de andre dagene som teller, men alle de andre dagene får jeg ikke pakke fra verdens flotteste samboer!
Prøv å overse svigerfar i bakgrunnen, ikke fordet, han er flott han også *ler*
Og med årets pakke kan jeg skrive under på at Esben scora et par hjerter til i boka mi, selv uten noe romantisk middag. Nei, jeg regner ikke bestiltpizza og simpsons på TV som romantisk, selv om det er aldri så trivelig.
I allefall, etter middag fikk jeg pakke. Og for en pakke! Verdens flotteste sambo har virkelig slått på stortromma og kjøpt noe jeg virkelig ble glad for. Nemlig strikkepinner! Og ikke hvilke som helst strikkepinner heller, bare se her:
En virkelig flott eske:
Med masse deilig harmony wood-pinner
Settet inneholder 8 pinnestørrelser (fra 3.5mm til 8mm), 4 vaiere
4 sett med stoppere og en sjalnål!
åååh, deilige nye pinnene mine!
Har ikke jeg verdens beste kjæreste, eller?

9 thoughts on “Happy Valentines!

Legg igjen en kommentar

