Strikk til prematur avdeling ved SUS

Som noen av dere kanskje fikk med dere i fjor høst,
så strikka jeg endel til Prematur avdeling ved Stavanger Universitetssykehus.
Ladningen har blitt liggende uvasket i en kurv her.
Nå fikk jeg derimot ånden over meg
og har fått vaska plaggene.
Dermed kan jeg stolt si at
DET ER KLART FOR SENDING!
Siden det har tatt så lang tid å få sendt avgårde,
har det selvsagt blitt mer restegarn underveis.
Og det har selvsagt blitt omdannet til enda flere
bittesmå sokker og luer…
Nå er det blitt totalt:
  • 8 par sokker
  • 31 luer
  • 2 tepper
 
Jeg lurer på om jeg skal sende det avgårde eller om jeg skal rekke å strikke 40 luer først.
Er det noen som vet hvor lenge innsamlinga til Vibbedille blir å foregå forresten?

4 thoughts on “Strikk til prematur avdeling ved SUS

Legg igjen en kommentar

