Cabeled Beret

Det er deilig med kjappe småprosjekter.
Også er det gøy å strikke noe nytt,
selv om jeg har slått meg til ro med at jeg egentlig er en dilleperson.
En ting som er bra med småprosjekter
er at jeg som oftest har garn til dem.
Jeg trenger ikke å kjøpe nytt,
men kan heller frigjøre plassen sånn at jeg kan…
eh, kjøpe nytt senere…
Det siste ferdig prosjektet mitt er Cabeled Beret designet av Ashley Elva.

CABELED BERET
Pinnenr: 4 mm og 5 mm
Garn: Dale Free Style. 115 gram.

Flettelue (1)

Flettelue (2)

10 thoughts on “Cabeled Beret

Legg igjen en kommentar

