Bella Renate

For ei tid tilbake var jeg med på hemmelig basusjarn-venn på forumet Uformelt.
Jeg hadde en spesiel jente jeg ville sende pakke til,
 så jeg sendte melding til pakkesjefgeneralmajoren
og sa at jeg ønska meg ~Renate~ som venn,
og det fikk jeg altså også!
~Renate~ er ei fantastisk dame som jeg «kjenner» gjennom internett,
og det var ikke uten grunn at jeg hadde ønsket meg akkurat
henne som venn.
Du skjønner det at
jeg ble medlem på uformelt i februar 2010.
Da var jeg ganske ny i strikkeverden og
lite kjent med alt det flotte garnet som finnes.
Men ~Renate~ hjalp meg og forstå at garn ikke bare er garn,
men at det er store forskjeller og at man faktisk kan
bli glad i garn.
av typen ekstra stor stappfull av garn.
Etter å ha fått tildelt ~Renate~ som min venn begynte arbeidet
med å sette sammen en flott pakke til henne.
Planen var hele tiden å strikke et par Bella’s i lilla, men
desverre så gikk ikke det så bra.
Hele adventstida gikk jo med til å prøve å få ferdig Dino og Haruni,
så jeg fikk aldri tid til å strikke vottene til ~Renate~.
Og hva gjør man når man ikke får tid til det man vil?
Jo, man lager et gavekort!
Nå er i allefall vottene til ~Renate~ ferdige, i den hærligste lillafargen.
Vottene er strikka i Alfa på pinne 6 og er mitt sjette par Bellavotter!
Bella's #6

11 thoughts on “Bella Renate

  1. ååååh så fin!!! E dæm tel mæ?!?!?!? *Glede sæ som en liten unge* dem blir å passe PERFECT tel begge de lilla bergansjakkan mine😀 Utrolig bra!!!😀 Åh som æ glede mæ😀

    Lik

  2. Disse vottene blir nok Renate glad for…Ja, det finnes mange flotte strikkedamer/hobbydamer her i Norge som så gjerne vil hjelpe…Man føler at man kjenner dem.

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg linker til bloggen din igjennom min hvis det er greit og s legger jeg meg som følger her…

    Lik

  3. For noen nyyyyyyyyyyyyyyydelige votter!!!! Tusen takk!!!! De passer PERFECT!!!!😀 Nå skal jeg ut å kjøpe Alfa, så jeg kan lage et skikkelig sett😀 Selv om det er ull, så er det verdt å plaastre opp henda litt😉 hehe.. Ha en strålende god helg!😀

    Lik

Legg igjen en kommentar

