TuLLiBaLL

Dette må dere se!
Jeg regner med at de aller fleste nettstrikkere som leser norsk og
skjønner hva de leser har hørt om

Nei, ikke tullball som i Peter Northug
eller svenske tolleres volleyballturnering, men
TuLLiBaLL.

Dette garner er vel omentrent like lett å få tak i som Telenor kundeservice.
Garnet er håndfarget og finnes i flere varienter.
Deriblant kos, ullent, hårfint og min variant &Roll.
På grunn av at det er håndfarget
er hvert eneste hespe unikt.
I motsetning til Wollmeise har ikke TuLLiBaLL
faste tider hvor de legger ut garnet, men du kan jo
melde deg på nyhetsbrevet ved å sende en mail 
med emne oppdatering.
Det har i allefall jeg gjort!
Baddie (1)

Det er ikke mange månedene siden jeg sa at
på kjøpe dyrere garn enn REMA-garn bare
var tull. Hold ørene åpne for her kommer noe jeg sjeldent må si:
Jeg tok feil! veldig feil!
REMA-garnet er greit nok det, til sitt bruk, men av og til
må man unne seg litt luksus.

Og forresten, det var bare en liten ting jeg ville vise frem.
Jeg har selvsagt vært med på hemmelig venn på
Uformelt, og der fikke jeg et hespe med nettopp
TuLLiBaLL.

Den snilleste snille julevennen var Baddie, ei fantastisk jente!
Og som om ikke det var nok, fikk jeg to flettepinner og en
sånn magnetdings til å følge diagrammet med også!
Baddie (2)

5 thoughts on “TuLLiBaLL

  1. Tulliball høres bare såååå herlig ut. Hver gang jeg har skulle kjøpe meg et hespe så er de fargene jeg kan tenke meg borte vekk. Nydelig farge du har fått deg.

    Lik

  2. Så koselig at pakken falt i smak! Du har jammen klart å fange den fantastiske fargen på garnet, det er jammen ikke lett i disse mørketider. Gleder meg til å se hva du tryller frem.

    Lik

Legg igjen en kommentar

