Ei lita utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Pittelitn som jeg selvsagt tar imot! Pittelitn er faktisk en av de få menneskene i bloggeverden jeg kjenner på ordentlig, vi har nemlig gått videregående sammen. Hun er fantastisk flink og kreativ og har en utrolig flott blogg som jeg på det sterkeste anbefaler at du titter innom🙂
Så til utfordringen. Jeg skal nemlig fortelle følgende om meg selv:

4 tv-program jeg ser på
4 ting jeg har gjort i dag
4 ting på min ønskeliste
4 ting jeg liker dårlig

Jeg ser egentlig veldig lite på TV, siden vi kun har NRK, men favorittene er:
* The Pacific
* Tina’s mat
* Det søde liv
* Detektimen
I dag har jeg:
* Spist rundtstykker til frokost
* Lest masse blogger
* Strikket på et par votter
* Ryddet kjøkkenet
4 ting på min ønskeliste:
* Harmony wood – sett
* Kjøkkenbord
* Dessertsskåler
* STØRRE KJØKKEN!
Nå virka ikke de skålene så dyr lengre, eller hva?
4 ting jeg liker dårlig:
* Vinter
Det er flott i skogen.
synd jeg bor nærmere parkeringsplassene…
* Å stå tidlig opp
* Taco
* Rot
Men jeg liker å lage rot da…

Det var litt om meg, nå skal stafettpinnen sendes videre!

De «heldige» denne gangen er:
Sjekk spesielt den siste genseren hun strikka
Dyktig til så mangt. Også nordlenning da!
* Guri
Hærlig blogg. Har masse gratisoppskrifter.
Hærlig dame som lager mye flott!

4 thoughts on “Ei lita utfordring

Legg igjen en kommentar

