Haruni II

Nå er jeg tilbake i Tromsø, etter nok en tur hjem til mamma.
Jeg sitter nå og titter på timeplanen for våren,
og her ser det ut som det blir fullt, gitt!
Men det blir moro det!
Selv om jeg har himla mye matte fremover,
 noe som forøvrig ikke gjør noe, jeg elsker matte,
skal jeg nok få tid til litt strikking.
og søm.
og baking.
og jobbing.
og og og.
 Jeg har som alltid store planer for det nye året!
For ei tid tilbake strikket jeg et blått Haruni til meg selv.
Må innrømme at jeg var meget stolt av den prestasjon.
Syntes det sjalet er SÅ utrolig vakkert!
Og det var det flere enn meg som syntes også,
deriblant verdens beste bestemor.
Men hun skulle selvsagt ikke ha blått, nei, hun skulle ha hvitt.
Så da var det bare å strikke et hvitt Haruni til henne.
Strikket dette i Lanett fra Sandnes på pinne 4
som ligger gratis på Ravelry.
Bilde010

10 thoughts on “Haruni II

  1. Heia!

    Takk for besøket i bloggen min! Du slipper å male veggdekoren på, fåes kjøpt helt ferdig og som man gnukker på veggen🙂 Så slipper mannen få panikk hehehe🙂

    Nydelig det sjalet du har strikket til bestemoren din, Sjalet står på min liste også så håper jeg snart får det på pinnene. Er jo bare så masse man har lyst til å strikke, og man har jo ikke hundre armer🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

