Nå er det snart jul.

Nei, huff og huff. 
Her har det ikke vært mye aktivitet om dagen… 
Men NÅ! Nå er jeg ferdig med siste eksamen før jul, 
så da blir det straks mer tid til  
kos, håndarbeid og blogging
Det er merkelig hvor kreativ jeg blir når jeg har altfor mye å gjøre. 
Heldigvis er alt skrevet opp i kreativ-boka mi, 
så kan jeg ta den opp neste gang jeg trenger inspirasjon. 
Siden det er advent for tida, har jeg fått åpnet pakker hver dag!
I kalenderen fra verdens beste mamma har jeg fått 
en god del julepynt
DSC_5043
I tillegg til litt andre ting. Fy flate den dama har god smak altså!
DSC_5042
I tillegg til alle disse pakkene har jeg hver søndag 
fått pakker fra en hemmelig venn fra Uformelt. 
Sist søndag (3. søndag i advent) fikk jeg denne fantastiske gaven
DSC_5040
Men, det er mer kos en bare pakker i adventstida. i går var det jo lucia-dagen, og da ble det selvsagt bakt lussekatter.
DSC_5041
Lussekattene ble ikke så S-formet som de kanskje skulel være, men de ble steikaness god!

Legg igjen en kommentar

