Flere dusker

Jeg hadde litt garn igjen etter forrige duskelua jeg strikka, 
riktignok ikke nok til en til, 
men var jo dumt å ha det halve nøstet liggende å ta opp plass 
så jeg kjøpte like gjerne garn så jeg hadde nok til en til. 
En gang til ble jeg sittende igjen med litt garn, 
så jeg kjøpte likegjerne mer og strikka en til.
Og atter en gang sitter jeg igjen med litt garn, 
så det blir nok flere luer av dette slaget!
Ser at samme type luer selges OVERALT for tida, 
og de er visstnok veldig i «vinden». 

Begge luene ligger til salgs i Epla-butikken min =)

Arnelue#3 (1)

Arnelue #2

7 thoughts on “Flere dusker

Legg igjen en kommentar

