Ting jeg må (?) ha…

Ja, etter bestilling fra sambo måtte jeg skrive ønskeliste, helst med linker som han sa =P
Nå har jeg sittet og tenkt og notert og kommet frem til at jeg sannsynligvis har vært en bortskjemt drittunge hele livet, men jaja, jeg er glad og fornøyd med det!
Det som egentlig er litt merkelig er at man alltid har ting man vil ha: helt til man begynner å skal skrive ønskeliste, da er det plutselig ingenting. Meeen, så begynner man og surfer på nettet…
Mitt aller største ønske denne jula er en Kenwood Kjøkkenmaskin. Denne tør jeg rett og slett ikke å linke til på grunn av redsel for at ingen skal tørre å lese videre…
Men de er jo veldig fiiiiine da! 
Det flotte (for den som skal betale) er at jeg har en del andre ting jeg også ønsker meg…
Hobbyting
Siden dette primært er en hobbyblogg, bør jeg vel begynne med det jeg ønsker meg av hobbyting… Selvfølgelig ønsker jeg meg nøstemaskin og garnvinde. Set for meg at livet mitt bare hadde blitt SÅ mye lettere… Dette bildet er lånt fra hobbymarked, hvor de også selger denne, samt garnvinde.
Jeg ønsker meg også mønsterholder. Du vet, ei slik bilderamme med en sånn magnetlinjal for å følge med i diagrammene… 
 
Harmony Wood pinnene mine er jeg veldig glad i, og jeg ønsker meg flere av disse! Spesielt lyst har jeg på strømepinnesett eller et sett med utskiftbare rundpinner.  Disse pinnene er bare helt fantastiske å strikke med, og de utskiftbare, med pinner og vaiere hver for seg er bare helt vanvittig geniale! Da kan jeg jo begynne på noe annet mens jeg lar vaieren bli igjen i det «gamle» strikketøyet =p

Jeg ønsker meg også en håndarbeidssaks (en helt liten en, kjøkkensaksa begynner å bli i veien…) og et målebånd, helst et slikt rundt et, som liksom forsvinner… og selvfølgelig ønsker jeg meg MASSE GARN!
Filmer
Jeg ønsker meg, som alle andre fornuftige barn, Disney-klassikerne. Pocahontas, skjønnheten og udyret, Aladdin, 101 dalmatinere og Pinocchio er selvsagt de som stør høyest på lista… Etter Løvenes Konge da, men den er vissnok ikke kommet på DVD ennå…  Ser forresten at cdon.com kjører kampanje på Disneyfilmer i disse dager… sånn i tilfelle du lurte…
Ivo Caprino er jo heller ikke å forakte. Ta Flåklypa for eksempel, en helt fantastisk hærlig film, som jeg desverre ikke har på DVD…  
Ting
 
1. Nøkkelholder  finnes visst med både dame og mann! Disse er så stilige og hadde blitt helt rå i gangen min! 
2. Dørhenger. Sånne kroker for å henge over døra… Disse er jo bare «litt» kulere enn de vanlige! 
3. Utfordring i hverdagen må man ha! Derfor et lite puslespill med hele fire brikker så man har noe å bryne seg på ved matbordet!
4. Welcome to my castle! vel, det er vel kanskje mer en kjeller, men mens jeg bygger opp en formue så jeg kan kjøpe et slott, kan jeg vel i allefall få en nøkkelring som kunne tilhørt et slott!
5. Siden jeg ikke drikker så mye vin, hadde det jo vært flott og kunne lukke igjen flaska etterpå! Med denne vinstopperen blir det moro også!
6. Tannpikerholder. Trenger jeg si mer?
Alle disse seks tingene er fra Urban Trend.

 En veggklokke hadde kanskje ikke vært så trivelig, ettersom jeg alltid har dårlig tid, men derimot hadde det vært veldig praktisk… Og når man først skal være praktisk, så kan jeg jo like gjerne være det med stil, eller hva? 3 kule veggklokker, alle fra Urban Trend. Her, her og her.
Andre ting
Stylingprodukter til håret mitt blir godt mottatt! Trenger f.eks. Hårgelé og paste meg MYE hold. En annen ting jeg trenger er hårspray med LITE hold. Blikkbokser til kjøkkenet er også kult! Gjerne fra 60- og 70-tallet! Andre ting med retro mønster er også hjertelig velkommen inn i mitt hus!
Og neglelakker i knalle farger! Generelt så ønsker jeg meg ting jeg ikke visste at jeg hadde bruk for! Og «pynteting» med en bruksområde, slik at det kan stå fremme. Sånn som for eksempel denne knivblokka fra Ting

Ett stettfat/skål er også noe jeg gjerne vil ha!

One thought on “Ting jeg må (?) ha…

Legg igjen en kommentar

