Duskelue

Etter å ha ryddet i gangen og fått inn en  
ny kommode til tilbehør har det gått opp for
meg at jeg rett og slett eier for lite luer!

Og da kan jeg jo enten kjøpe inn noen luer eller strikke noen luer. Gjett hvilket alternativ jeg gikk for?

På forumet Uformelt (selvsagt, hvor ellers?) at jeg så denne luen først.
Den er jo bare helt fantastisk råkul!
Men kanskje litt mer passende til noen med lengre hår en meg? 
Pytt, pytt, lua er kul og jeg er varm på øra :D 
DUSKELUE
Pinnenr: 5.0 mm
Garn: Dale freestyle
Mønster: Fra lueheftet til Arne & Carlos
Arnelue
Arnelue (1)

5 thoughts on “Duskelue

  1. Så mye fint du har laget! Jeg er imponert når du sier at du er en begynner i strikkking!
    Og lua er tøff! Selv jeg må innrømme det, som ikke har sansen for Arne og Carlos :p
    Ønsker deg ei fin uke🙂 Klem🙂

    Lik

  2. Kuuulaste lua da! Dritfin rett og slett!
    Gøy at du slengte deg med i GiVekken min i siste liten, så fant eg bloggen din. Her var det jammen MØKJE inspirasjon å hente må eg sei!

    Eg hadde egentlig tenkt å prøva å heller redusere antall blogger eg følge med på, men måtte visst slenge meg med deg likevel ;o)

    Det e møkje hekling det går i for tida med meg, men de må nok snart fram igjen strikkepinnane og tenke eg :o)

    Håpe du får ein aldeles strålande og kreativ dag!

    Lik

  3. Gratulerer, du har vunnet en premie i min giveaway på bloggen min!
    Send meg en e-mail (grobob@gmail.com) med navn og adresse, så kan jeg sende deg premien din!

    klem Tulip

    Lik

Legg igjen en kommentar

