Haruni

Selv om jeg har ganske mye å gjøre for tida fpr jeg putta inn litt strikketid innimellom. Jeg har egentlig en del småting jeg vil strikke før jul, hadde jo vært flott om folk fikk julegaver i år også… Slik ble det ikke, endte opp med å bli bitt av sjalbasillen inne på uformelt. Velvel, det var vel bare et spørmål om tid =P
Og hva er vel bedre julegave til verdens beste og hærligste Bestemorenn dette sjalet? Det er en utgave av Haruni, men i stedet for mønsterrapport A, strikker en glattstrikk. Det er ganske mange som har laget denne versjon av dette sjalet. 
Det som for min del var veldig merksondig, var at jeg fikk det til… Og det uten de store utfordringene! Og selvfølgelig endte jeg opp med å bli bitt av basillen, og allerede er sjal nummer to på pinnene. Riktig nok ikke samme sjalet, men hvilket det er, nei det får du ikke vite før det er ferdig =P
HARUNI
Pinnenr: 3.5 mm
Garn: New Zealand Lammeuld (66 gram)
Mønster: Haruni 
Haruni (2)
Haruni

2 thoughts on “Haruni

Legg igjen en kommentar

