Så går vi rundt om en enebærbusk

Og buska er jo selvsagt pynta med de fantastiske julekulene designa av Arne & Carlos! Jeg har strikka 4 av disse, men bare 3 av de er fylt til nå. Kulene er strikka i Sisu på pinne 2,5 og jeg begynner å venne meg til å strikke med så tynne piner!
Jeg ser at kulene ikke ser så veldig runde ut på bildet, men i virkeligheta er de faktisk akkurat det. Det blir nok flere av disse, men så var det jo det med tida da… Har jo andre ting jeg også vil gjøre før jul. Også tar jo studier litt tid også…
Det har vært diskusjoner rundt disse julekulee på diverse forum rundt om kring på nettet. Selv syntes jeg ikke de var så fine til å begynne med, men så ble de bare flottere og flottere for hvert bilde jeg så, og nå sytes jeg de er fantastiske. Det er dog ikke alle som er enige med meg. Så da lurer jeg litt på: hva syntes du om disse kulene? ville de ha kommet på treet hos deg?
julekuler

6 thoughts on “Så går vi rundt om en enebærbusk

  1. Syns de er fine jeg😀 Men jeg har ikke tre i år, så måtte jo bli å henge noen på treet til mamma ;D ehehe.. Tror at med de rette fargene, så kan et tre med såne kuler bli riktig så stilil🙂

    Lik

  2. Jeg har ingenting i mot de, men tror jeg skal spare sambo for husflid på juletreet også. Nevnte for han at jeg ikke skulle strikke julekuler av tanke på han, og det var han glad for. Så jeg hadde rett. Sambo er ikke pro husflid på juletre=P
    Meeeeen, jeg har pappstjerner jeg har bretta og stempla selv som har ligget i en pose siden jeg laget de og aldri har vært på noe tre. DE skal til pers i år, på mitt og Thomasess første juletre!=D Hvis jeg bare finner de da….=P *fnise*

    Kjempefine kuler du har strikka!!!

    Lik

  3. Sååå kule!!! Og jeg som avbestilte den boka i bokklubben min… Neste så jeg begynner å angre nå! men her i heimen er det så mange UFO's at jeg burde strengt tatt bli ferdige med noen av dem før jeg setter i gang med mer…

    Lykke til i konkurransen min!

    :o)

    Lik

  4. Kommer absolutt på treet hos meg!
    Kopptuene er veldig enkle, du legger opp 49 masker, strikker 3 rett 1 vrang ut til en maske igjen og strikker den rett. Så gjør du det på alle pinner!

    Lik

  5. De er jo morsomme da, men jeg tror jeg står over akkurat disse. Jeg strikker heller A & C sine luer jeg, fine de også.

    Artig at disse kulene har blitt så populære. Tror designerduoen har skutt gullfuglen med den boken!

    Lik