Karaoke-lue

Vinteren er kommet her nord, og da er det jo svært viktig med varme klær. I forrige innlegg visste jeg frem halsen jeg har strikket av karaoke-garnet som jeg hadde tre nøster av. Sdien det bare gikk emed et nøste til halsen, fant jeg ut at jeg skulle lage en lue i samme garnet. Lue ble laget og fremdeles har jeg et nøste igjen. Jeg tar sjansen, og skal hive meg rundt og strikke et par votter også, slik at jeg har et helt sett. Men uansett: Her kommer lua.
Karaoke-lue
Pinnenr: 6
Garn: 1 nøste (50 gr) karaoke
Karaoke lue

2 thoughts on “Karaoke-lue

Legg igjen en kommentar

