Karaoke!

Ja, men ikke slik karaoke hvor jeg snubler opp på ei scene og dummer meg loddrett ut, selv om det er morsomt det også… Jeg er heldigvis flinkere å strikke enn jeg er å synge *fnis*
Uansett, karaoke er navnet på det fantastisk hærlige garnet jeg fikk fra Lise i siste runde av hemelig venn på forumet Uformelt. Åh, du og du så mykr garnet er! Nesten så jeg tror jeg skal strikke med hodepute av det, slik at jeg kan kose med det i søvne! Jeg fikk 6 nøster i 2 forskjellige farger, og har nå begynt på den blå.
Karaoke-hals (1)
Jeg var var veldig usikker på hva jeg skulle lage av så fantastisk garn (mulig jeg er forelska her ja), men fant fort ut at en hals, det ville jeg ha! Litt usikker på om jeg skal beholde denne selv eller om jeg skal gi den bort… Med i pakken fikk jeg nemlig oppskriften på Morning Glory, som jeg tenkte å strikke til meg selv i det rosa/brune garnet, som er litt mer min farge…Dessuten vet jeg ikke helt hva jeg syntes om dette mønsteret til flerfarget garn… Syntes mønsteret forsvant litt i garnet, men garnet forsvant i mønsteret også… Skal prøve å strikke en lue også, for jeg tror dette garnet tar seg veldig godt ut i glattstrikk!
Morning Glory (bildet fra Ravelry)
Karaoke hals
Garn: 1 nøste (50 g) Karaoke
Pinnenr: 5
Oppskrift: Ridged Lace Cowl 
Karaoke-hals

One thought on “Karaoke!

Legg igjen en kommentar

