Ønskebrønn

Jeg har nok en gang fått pakke i fra en hemmelig venn! Denne gangen er det Lise som er vennen. Jeg anbefaler alle å sjekke ut bloggen hennes, hun er ei utrolig dyktig dame! Og alt det flotte som hun syr!
I allefall:
Her er pakken:
Fikk oppskrift på en fantastisk søt hette-greie, som nok kommer på pinnene mine ganske snart.
4 maskemarkører, som var noe jeg virkelig trengte! Er lei av å ha bare tråder til markører…
Også fikk jeg 6 nøster av karaoke… Har aldri hørt om dette garnet før. Det består visstnok av 50 % ull og 50 % soya. jeg har aldri strikka med garn som inneholder soya, så dette blir megaspennende! Også er det så mykt! Jeg lurer på om det kanskje må bli skjerf av det som ikke blir hette, deilig å ha noe så mykt mot ansiktet!
Ønskebrønn

2 thoughts on “Ønskebrønn

  1. Ønskebrønnen på uformelt ser jeg en får virkelige drømmegaver. Takker for at du er med i det store julekalenderlotteriet mitt:)
    Har nå kosa meg med en kikke på bloggen min – og farging av garn med konditorfarge var en av de gode gode ideene jeg fikk her:)Ønsker deg en fortsatt hærlig høst!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

