Buberry-inspirert hals

Da har jeg fått strikket en hals til den kalde nordnorske vinteren! Halsen er strikka av dobbelt Mor Aase Superwash som jeg hadde liggende uten noen plan for (som så mye annet av garnlageret mitt). Siden jeg skal til Bergen å handle garn til den store gullmedaljen i mai, holder jeg nå på å (prøve) å strikke opp noe.  Halsen var helt grei å strikke, selv om det ble litt vanskelig å flette med 16 masker. Fargen er heller ikke helt meg, så denne går nok i gaveboksen min =)
Burberry-inspirert hals
Garn: 200 gram Mor Aase Superwash, strikket dobbelt
Pinnenr: 7


 
Burberry cowl (1)
Burberry cowl

4 thoughts on “Buberry-inspirert hals

  1. Er det der deg?! Er du BLOND?😛

    Utrolig kul hals da. Mye finere enn den jeg lagde ialpakka..
    Nå skal jeg gå å surmule, for jeg har klart å strikke bellas mittens FEIL VEI! *Snufs*

    Lik

  2. Så fin🙂 Jeg kan ikke selv flette…skal nok lære meg det en gang

    Dumt de var litt sen i å være med på min give away – men jeg kommer nok med en nye en snart🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

