MoccaFlowers og PinkDream

I dag kom det endeling pakke til meg fra Stoff&stil, en utrolig fin butikk med fantastisk flotte stoffer og ganske lang leveringstid… Men når pakken ble åpnet i dag kom jeg raskt frem til at den har så absolutt vært verdt ventetida! Inni pakken var det nemlig hele 9 (!) hærlige stoffer som bare hylte om å bli sydd noe av… Velvel, den hylinga kan man jo ikke ha noe av så da var det bare å hive seg rundt å sy!
pakke
To strikketøysmapper ble til i dag. Begge to måler 12 cm x 17 cm x 25 cm, og begge har maljehull så man slipper at garnet setter seg fast i glidelåsen.
 
PinkDream
Pink dream (1)
MoccaFlower
MoccaFlower (3)

5 thoughts on “MoccaFlowers og PinkDream

  1. Stoff og stil er veldig gøy – og litt farlig, for selv om det er billig så kan det bli mye penger og mye stoff… Jeg er så heldig at vi la turen innom der da vi var i Kristiansand i sommer, så jeg har en del godsaker på lur.
    Ble veldig fine de mappene dine, da! Så gøy å lage ting når det kommer nye stoffer, ikke sant🙂
    God helg!

    Lik

  2. Vi fikk stoff og stil i Kristiansand i fjor, men jeg har ikke vært der enda. Håper å få gjort noe med det når vi flytter og jeg får mer plass til sytingene mine!!!=D
    Kjempefine mapper du har sydd. Så flink du er!=D

    Lik

Legg igjen en kommentar

