Tips til restegarnstrikk

For ei stund siden meldte jeg meg på stæsjbusting på forumet Uformelt. Jeg veide opp garnlagret mitt og kom frem til et topphemmelig tall som jeg ikke kommer til å røpe til offentligheten. ikke at det er noe problem å ha mye garn, problemene kommer med de mange enkeltnøstene. For ikke å snakke om demange halve nøstene. 
Jeg fant ut at det var bare en måte å bli kvitt disse på: nemlig å strikke de bort. Og hva skal man så strikke av halve nøster med garn? 
Jo, som om det var meant to be startet Vibbedille innsamling av bittesmå luer og pledd til prematuravdelingen ved SUS. Dette er et kjempebra prosjekt som jeg håper mange flere også vil bidra.
Nå for tiden strikker jeg på denne luen. Oppskriften finnes her.

4 thoughts on “Tips til restegarnstrikk

  1. Så lurt prosjekt for å bli kvitt restegarnet, og så får ein jo bidratt til noko positivt i samme slengen🙂

    Du er tøff som har veid opp restegarnet.. hehe.. Eg for min del later som ingenting (men bruker mest mulig restegarn, berre for å få det unna)😉

    Lik

  2. Hei! Tusen takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min! =) Alltid hyggelig når noen etterlater et spor. Nå har jeg snust litt rundt her inne hos deg også, og jeg må si at det er veldig mye fint å se! Her kommer jeg nok innom oftere! =)
    Vibeke

    Lik

Legg igjen en kommentar

