Jeg har en venn!

På nettstedet Uformelt meldte jeg meg på «Back To School»-venn for ei tid tilbake. Denne gangen var det Wims som arrangerte, og jeg må si jeg er fornøyd med jobben hennes… Min hemmelige venn, altså den jeg fikk pakke fra, ble nemlig AnitaK, som sendte meg en aldeles hærlig pakke!
HV, back to school
Pakken inneholdt:
  • to nøster Arwetta, et garn jeg har hatt lyst til å prøve lenge… Har hørt så mye fantastisk om det!
  • To hesper Nez Zealand Lammuld. Dette garnet er bare hærlig! Lurer litt på hva det skal bli av det, er jo over 600 meter pr hespe, og jeg har, i tillegg til disse to, et hespe med en hærlig orange farge. Ogaå har jeg faktisk to til hesper av en farge som var veldig lik denne, men litt mer… eh… BLÅ!
  • En sånn stor sikkerhetsnål som gjør livet som vottestrikker enklere
  • Glade blyanter og viskelær. Mulig disse blyantene med så mange hærlige farger blir redningen på laaange forelesninger =P
Psssst!

Du får ikke vite hvem jeg kjøpte gave til

3 thoughts on “Jeg har en venn!

Legg igjen en kommentar

