Like Red On A Rose

And I love you like all litle children love pennies
And I love you like good times of which I’ve known many
And I love you ‘cause I know you give me a heart of my own
You make my blood flow
Like red on a rose
                                                               ~Alan Jackson
Dette er refrenget på en av mine yndlingssanger. Syntes den passet så fint til dette innlegget…
Sjeldent jeg skriver om noe annet enn hobby, men av og til MÅ jeg bare skryte av den flotte samboern min!
I dag kom han hjem med 20 røde rose, bare fordi han er glad i meg

DSC_0021

DSC_0023

3 thoughts on “Like Red On A Rose

Legg igjen en kommentar

