Restegarnslue

Etter å ha strikka både flettegenser og Bella’s Mittens i Alfa fra Sandes, så satt jeg igjen på rundt to nøster av dette hærlige garnet. Siden jeg har rundt en million smårester i forskjellige farger fant jeg ut jeg skulle strikke det opp med en gang. Jeg bestemte meg for at dette deilige garnet måtte jo være perfekt for en lue, så da strikka jeg en lue..
Vel, jeg måtte først lete på ravleriet etter luer i samme garntykkelse, så jeg fikk et lite hint om maskeantallet. 
Lua var lettstrikka og fort gjort med tykt garn på tykke pinner, og resultatet ble en myk og deilig lue.
RESTEGARNSLUE
Garn: Sandes Alfa
Pinnestørrelse: 5.5 mm
Oppskrift finnes også her.
restegarnslue (1)

Legg igjen en kommentar

