Bella’s Mittens

Jeg fikk endelig strikka disse fantatiske vottene! Myke og varme og gode, også er de jo så flotte å se på! Disse kommer nok garantert til å bli mye brukt i vinter, for i tillegg til alle de gode egenskapene jeg har nevnt er vottene ganske lange. Og det er jo kun en fordel å slippe å få snø opp i armene *grøsser*.
Sett de før sier du? Ja, det stemmer nok det… Dette er samme vottene som Bella har i Twilight-filmene… Jeg har ikke sett filmene (er det ikke flere, jo?) men vottene er jo mega-fine uansett =)

BELLA’s MITTENS

Pinnenr: 6
Garn: Sandnes Alfa

Mittens

Mittens(3)
Beklager de dårlige bildene, men jeg kunne jo ikke vente med å vise frem!

3 thoughts on “Bella’s Mittens

  1. Herlighet så flotte de vottene ble! Nydelig farge du har valgt. Jeg printet ut denne oppskriften for lenge siden med tanke på å strikke de. Men oppskriften var jo så laaang, og da tenkte jeg den var komplisert? Men nå ser jeg jo at jeg er NØDT til å strikke de uansett, så fine var de🙂

    Klem

    Lik

Legg igjen en kommentar

