Havskumsokker

Jeg har strikka Tone M sine havskumsokker. Moro å strikke noe annet enn vanlige ragger. Mønstret er nok variasjon i til at det er morsomt å strikke, og samtidig lett nok til at man ikke trenger å nistirre på papiret.
Jeg er veldig fornøyd med tåa på denne sokken. Tidligere har mine sokker fått ganske spiss tå, men denne skulle maskes sammen, noe jeg ikke kunne, men det var ikke noe stort problem. For frk. badegakk viste meg nemlig denne linken, hvor det blir godt forklart, både gjennom tekst og video.
HAVSKUMSOKKER
Pinnnr: 4
Oppskrift: Link lenger opp
Garn: Novita 7 Veljestä

Havskumsokker
Havskumsokker(4)

4 thoughts on “Havskumsokker

  1. Så fin dæm blei!! Æ syns Tone skriv mange fine mønster!🙂 Skjøll syns æ 3.5 e litt førr tjukke pinna om dagen, men det går sæ tell😉 E du begynt på pinne 2.5?😉 koselig å se at du fikk dæ plass tel Bergen🙂 Da treffes vi jo «snart»!😀

    Lik

  2. Så trivelie sokka:D:D

    Takk for kommentar forrestn! Hvis du hadde orka å kjøpe te mæ så hadde æ blitt sååååå gla!! Fant en svensk nettbutikk som solgte, men dem tok jo nestn ei heil mndslønn i frakt:P

    Lik

Legg igjen en kommentar

