Sukkertøy-votter

ravelry, der er det mye flott skal jeg fortelle deg! Kanskje litt FOR mye flott, med tanke på at døgnet har begrenset med timer. Akkurat nå har jeg faktisk 247 oppskrifter i favorittene mine, og der er alt mulig.
I allefall: det var der inne jeg fant oppskriften på disse vottene, som er akkurat små å søte nok til å bruke litt rester. Og perfekt TV-strikk! Regner med det blir flere av disse. Akkurat disse fargene hadde jeg litt av, så nå skal jeg begynne å strikke en lue som kan passe til, slik at jeg kan gi det bort som ett sett dersom det skulle dukke opp en liten mottaker…
Sukkertøy-votter
Pinnenr: 4
Garn: Ukjent, trolig mor aase superwash (REMA-garn)
Oppskrift: fra Ravelry
DSCN0747

One thought on “Sukkertøy-votter

Legg igjen en kommentar

