Støvtørking

Plutselig kom ånden over meg, så jeg bare måtte. Symaskina ble tatt frem og støvet tørket bort… Dette skjedde på mandags ettermiddag, og jeg kosa meg mange timer på hobbyrommet. Garn ble sortert, stoffer ble brettet, samme stoffene ble brettet ut og klippet til og 4 nye smekker ble sydd!
Den ene av smekkene er laget av en voksduk. Noen har fortalt meg at det var veldig vanskelig å sy i voksduker, noe jeg forøvrig ikke syntes. Det blir nok laget flere voksduk-smekker når jeg bare får kjøpt inn litt skråbånd og voksduker🙂
Alle smekkene har fått trykknapp, noe jeg også må huske å kjøpe inn. *notere*
DSCN0742
DSCN0743

One thought on “Støvtørking

Legg igjen en kommentar

