Endelig!

Jeg har tidligere postet et innlegg om en rosa skjønnhet. Denne skjønnheten er nå ferdig. Jepp, virkelig ferdig! Var ferdig med strikkinga i går kveld, og i dag har armene blitt montert på. Fy flate for en drittjobb det var forresten! Men, siden jeg ikke tør å overlate min dyrebare genser i hendene til min kjære, som uansett aldri ville verken fått til eller prøvd, så måtte jeg bare finne ut av det selv… Armene kom på, tilslutt, og resultatet er jeg ganske fornøyd med. Også er faktisk ALLE trådene festet! Nå trenger genseren bare en liten vask før den er i bruk…
flettegenser
Mønster: Sandes Mix Dame 0711
Pinnenr: 5, 6 og 7
Garn: Sandnes Alfa

8 thoughts on “Endelig!

Legg igjen en kommentar

