En litt artigere selvangivelse


 Jeg titta innom bloggen til Frk. Badegakk nå, og fant en morsom liten sak som jeg kopierte. nemlig en selvangivelse som ser litt artigere ut å fylle ut en den jeg får fra skatteetaten…
  • Dagens leppestift/lipgloss: Er så kjedelig at jeg bruker bare vanlig lypsyl…
  • Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Årets duft er Fly High fra Mexx
     
  • Dagens sko: Hvite, vakre pumps!
     
  • Dagens smykker: Smykket jeg fikk fra sambo første jula vi var kjærester og som ikke har vært av siden🙂
     
  • Dagens bok (altså den du leser nå): Akkurat ferdig med «Deilig er jorden, merkverdig er gud himmel» av Mary og Carol Higgings Clark
     
  • Siste avis du leste: Nordlys
     
  • Siste cd du hørte på: Chris Norman, the smokie years som går på repeat i bilen…
  • Siste film du så: Saving private Ryan
     
  • Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Lavvotur til Gressdalen med kjæresten og noen venner
     
  • Siste nettsted du var innom før denne bloggen: uformelt.net
     
  • Siste te/kaffe du drakk: Drikker hverken kaffe eller te…
  • Siste setning du sa: «Ringer du senere da?»
  • List opp tre ting fra veska di: Nøkler, pengebok og iPod.

DSCN0559
Her er forresten et bilde av sambo og meg som vi tok på ferien i Femundmarka i juni. Kjempeflott tur forresten! Også for en trivelig kar!



*utleverer sambo på nettet*

Legg igjen en kommentar

