Lommetøfler

Dette var et morsomt lite prosjekt! Til og med jeg (som ikke har strikka så lenge) fikk ferdig et par i løpet av et par timer…
Jeg har tidligere sett disse rundt på diverse blogger på internett, og syntes de ser så morsomme ut når de bare ligger der. Også er de jo så søte på foten…
Jeg strikka begge parene før jeg sydde dem sammen. Desverre ble de litt små, men jeg har enda masse garn igjen, så regner med det blir flere etterhvert, men kanskje på litt større pinner…
Garn: Mor Aase Superwash (REMA-garn)
Pinnenr: 4
Oppskrift: Jeg brukte denne, men om du ikke er på ravleriet finnes det også en oppskrift på Hedvigs blogg.
DSC_0003

DSCN0712

One thought on “Lommetøfler

Legg igjen en kommentar

