Pakke i posten!

Jeg innrømmer det like gjerne med en gang. Innlegget er direkt kompiert ifra bloggen som kun omhandler Luer til UNN.

I dag når jeg kom hjem fra jobben lå det to ting i postkassen. Regning til sambo og luer til UNN.

Pakken kom fra Anne, som var den som tok intiativet til denne insamlingen. Jeg hadde fått beskjed om at hun hadde sendt 8 luer, og for en gangs skyld hadde jeg flaks, og alle luene var der, selv om selve pakken var ganske opprevet…
DSC_0001

Også lurer jeg veldig på en ting… Hvordan går det med luestrikkingen din? Håper du vil strikke noen luer å gi til et godt formål!

God helg!

Legg igjen en kommentar

