Helgens kreativiteter

Har hatt jobbhelg så har nok ikke fått så mange hobbytimer som jeg skulle ønske… Det gjør jeg vel for så vidt uansett, for døgnet har bare ikke nok timer…Men jeg har hatt HELE søndagen til å gjøre akkurat som JEG vil, uten innblanding fra andre (annet enn sambo som av og til stikker hodet inn døra og lurer på om jeg enda er hjemme).
I dag har jeg fått laget en ring og noe ørepynt. kløver-ørepynten planlegger jeg å beholde selv, men siden jeg ikke bruker mye slikt selv tenkte jeg og gi bort resten. Eller kanskje jeg skulle selge de? Jeg har tenkt litt på å åpne butikk på epla, men er usikker på om jeg kommer til å få solgt noe, og jeg vil jo ikke tilbringe unødig hobby-tid med å opprette butikk… =P

I tillegg har jeg fått laget disse pengebøkene. Jeg tror jeg så slike i et blad for lenge siden, eller kankje det var en plass på internett? Jaja, i dag bestemte jeg meg for å prøve selv, og jeg må si jeg er ganske fornøyd med resultatet…

2 thoughts on “Helgens kreativiteter

Legg igjen en kommentar

