Pakke fra Riga

For ei stund siden deltok jeg i trekningen av en gave fra Riga hos Anlen. Det er samen bak bloggen «Litt om mangt – mest om hobby«, en fantastisk blogg som jeg har fulgt en god stund nå. I allefall, hun skulle ha give-away og premien var, ja, riktig, en gave fra Riga. Jeg har nesten sluttet å delta i give-awayer for jeg har aldri vunnet noe før, men denne gangen, så var den heldige meg!

I dag fikk jeg pakke i posten, og her er det jeg fikk:

  • Et nøste Alize-garn, som inneholder akryl, mohair og ull. Jeg har bare strikket med ull og bomull tidligere så dette gleder jeg meg til å prøve.
  • Sjokolader, forskjellige typer. Som jeg gjemte så jeg skal kose meg når mannen er dratt på jobb.
  • En nøkkelring, som var shjitstilig, men som jeg desverre ikke klarte å ta et anstendig bilde av.
  • Et koslig kort, hvor Anlen foreslår å bruke garnet til sjal eller skjerf.
Jeg tror jeg blir å følge forslaget til Anlen og strikke et sjal, men først skal jeg stikke innom ravleriet å se om jeg finner garnet der og kanskje se hva andre har brukt det til..

igjen:
TUSEN TAKK, ANLEN!

One thought on “Pakke fra Riga

  1. Bare hyggelig:) Men eg måtte le då eg såg at du har gjort meg til samen bak bloggen Litt om mangt;)

    Håper du overlever møtet med akrylblanding… Eg har strikka litt i rein akryl, og ikkje vore veldig begeistra. Men dette er i det minste blanda med meir fornuftige saker!

    Lik

Legg igjen en kommentar

