Pinsestrikk: spencerskjørt

Denne lille kjolen strikker jeg på for tiden. I Mor Aase Superwash på pinne 3,5 og 4. Dette er mitt første litt større plagg, og jeg har faktisk begynt å se på å strikke en genser til meg selv! *skummelt*
Jeg har en god del igjen på spencerskjørtet, men med fri helt til onsdagen skal jeg nok gjort en del. *fortrenger at jeg har flere eksamener å lese på*
I allefall. Slik ser det ut nå:
Også har jeg meldt meg på 52 pair plunge IV som begynner 1 juni 10 og avsluttes 1. juni 11. Dette går ut på å strikke 52 par sokker i løpet dette året, så det kan jo bli riktig spennende å se om jeg klarer å komme i mål.

3 thoughts on “Pinsestrikk: spencerskjørt

  1. Nydelig kjole du holder på med🙂 Og når det gjelder å strikke genser til deg selv, så bare hopp i det. Det har jeg gjort i det siste. Nå tenker jeg heller at jeg kan strikke hva jeg vil enn at noe er for vanskelig.

    Lik

Legg igjen en kommentar

