På grensen

For en hærlig dag! Til tross for at jeg måtte stå opp ganske tidlig. Ja, klokken 9 er tidlig…
I dag var nemlig dagen for jentetur til Finland! Og gud for en hærlig (shoppe)tur vi har hatt. Og for en gangs skyld var det noen som minnet meg på å ta med kamera, så det ble med i vesken. Desverre var det ingen som nevnte minnekortet… (skylder på alle andre…)
Heldigvis hadde en av de andre med kamera, og flaks var det!
I allfall: det har vært en fortreffelig (shopping)tur, og her er noe av det jeg kom hjem med:
Mummi spisebrikker som jeg syntes var fantastisk kule! Jeg ELSKER hattifnattene! Må også nevne at jeg visste mummitrollet var finsk, men herrgud hvor mye mummi-greier de hadde på den butikken!
Selvfølgelig har jeg også kjøpt toffifee, min absolutte godteri-favoritt! og selvfølgelig en del annet snop også!
De solgte utrolig mye nips-naps på kilpishalla, men jeg var flink jente og klarte å styre unna! kjøpte faktisk ingenting Selv om det var en del som var innom i handlevogna…
Mat ble det selvfølgelig handlet, et par kilo kjøttdeig og noe bacon. Sigaretter til meg og øl til sambo ble også med hjem.
Også denne, den er på 850 gram og blir nok aldri spist, men det var morsomt å kjøpe den i allefall:

Legg igjen en kommentar

