Tror jeg er blitt helt tullerusk…

Jeg har nemlig klart å gjøre det helt store… Er helt sjokkert over meg selv… Jeg var på besøk hos mamma i helgen, og hadde som alltid med meg strikketøyet, men på en eller annen måte har jeg greid å glemme å ta det med meg hjem igjen! Også sjalet som jeg var nesten ferdig med!
Heldigvis har snille mamma funnet noen som skulle til Tromsø, så jeg får det i morgen tidlig… puh…

I mellomtiden var det bare en ting å gjøre: strikke noe annet, selvfølgelig…

2 kopptuer har det blitt. i bomull selvfølgelig…Nå må disse bare vaskes før de er klare for bruk. =) Tror disse er strikket av Gjestdal bomull sport men skal ikke si det alt for sikkert… Begge er strikket med 55 masker og med annenhver omgang rett og annenhver 1 r, 1 vr… Blir nok noen flere slike, grei TV-strikk og flotte gaver til dem som har alt!

 

For ei stund siden kjøpte jeg meg to kjempeflotte kåper. En rød og en svart. Jeg har hatt lyst på rød kåpe i laaaang tid uten å finne noen som passet meg, og ikke hadde jeg sort heller. Når jeg fant disse til halv pris av rød pris på barneavdelingen på H&M, slo jeg til, selv om de var litt korte i ermene. Derfor har jeg idag også strikket meg et par pulsvarmere:
Disse er strikket helt enkelt 3 r, 3 vr på pinne 5 med drops alaska som jeg fikk hos Renate sammen med masse annet flott garn!

Det eneste problemet er at fellekanten ble veldig stram… Må vel finne ut hvordan jeg skal gjøre det til neste gang..

5 thoughts on “Tror jeg er blitt helt tullerusk…

Legg igjen en kommentar

