Glidelåser og Ola-votter

Få ting er så utrolig morsomt som å få noe annet enn regninger i posten. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg har vært litt skeptisk til å bestille fra utlandet, men denne uken tok jeg sjansen og bestilte glidelåser via eBay. På fredag kom pakken med 120 (!) glidelåser i forskjellige farger og lengder i posten. Jeg er helt lamslått over hvor billig det er å bestille fra utlandet i forhold til å kjøpe i Norge…
OLA-VOTTER
Garn: Mor Aaser Superwash
Pinnenr: 4

Jeg syntes disse vottene er så fantastisk skjønne! Det finnes og en jentevariant: Kari-votten i rødt. Desverre har fellingen på tommelen blitt litt merkelig, og den andre votten har av en eller annen merkelig grunn bare et hull der tommelen egentlig burde være.

3 thoughts on “Glidelåser og Ola-votter

  1. Oi, så mange glidelås! Kjekt å ha og veldig greit når en føler at en har gjort et godt kjøp. Glidelås er jo så dyre. Jeg kjøper mine hos Stoff og Stil. Der betaler en jo det samme uansett lengde. Vottene er supersøte!

    Lik

Legg igjen en kommentar

