Ja, vi elsker…

…SØNDAGER
Klokken er nå nesten halv 11. På en normal søndag ville jeg sikkert ha ligget i senga enda. Og om jeg skulle ha vært våken hadde jeg i allefall ikke fått gjort noe enda.
MEN, i dag er ikke en vanlig søndag. Sambo jobber tidlig-tidlig, så jeg sto opp klokken 0600 for å kjøre han på jobb (går jo ikke busser så tidlig). Av en eller annen grunn har jeg vært våken siden, og symaskin, stoffer, knappenåler og sakser har okkupert stua vår. Det er ute av kontroll!
Men, jeg snur bare ryggen til og smiler fornøyd med meg selv, for se hva jeg har laget!:
Bilder som jeg skal henge på soverommet. Dette var siste rest av det fantastiske saue-stoffet, som jeg rett og slett har limt fast på isoporplater. skal tvinne tråd og bruke til oppheng på bakstiden.
Poseholder. Ble lei av rotet…
Begge deler var enkel og fort gjort å lage, og det blir nok laget flere både poseholdere og bilder… Må jo være flotte gaver…

4 thoughts on “Ja, vi elsker…

Legg igjen en kommentar

