Pakke fra Renate

Nå har jeg oppdatert sporingen på posten flere ganger daglig i seks dager. Når det i  ettermiddag plutselig sto «ankommet postkontor» var jeg ute av døra på vei til postkontoret raskere enn Jerry løper fra Tom. Etter mye knoting med å lete etter parkering i sentrum kunne jeg storme inn på postkontoret og kaste meg frem etter kølapp-tingsen. Heldigvis tok det ikke lange tida før det ble min tur og jeg kunne ta med meg ut den ekstra store smartpost-eska som var kommet fra Renate. Vel hjemme satte jeg eska stille og behersket fra meg i et hjørne mens jeg ryddet stua, før jeg åpnet og stupte oppi.
Etter å ha sittet og klemt og luktet og kjent og kosa meg begynte jeg å sortere sånn smått… Det arbeidet foregår for så vidt enda… Slik ser gulvet ut nå:

Legg igjen en kommentar

