Lørdag = vafler

Vafler
I dag (som så ofte tidligere på lørdager) endte vi opp med en fantastisk middag, nemlig: Vafler.. (vi spiser ikke vafler til middag hver lørdag, bare av og til). Her er sambo, som den perfekte mannen han er, i full gang med stekingen (mens jeg plager han med blitzen)…
Buttercup
Som dere sikkert skjønner ut fra bildene har jeg laget enda en buttercupveske. Denne gangen har jeg lært av feilene jeg gjorde sist, så denne er enda bedre =D
Jeg har også kjøpt rettighetene til å selge disse fantastiske veskene på lovlig vis. Med på kjøpet fikk jeg også mønster til en litt større versjon. Flaks, den lille var, bitteliten.
Foreløpig har jeg ikke solgt hjemmelagde ting i det hele tatt, men det kan jo bli aktuelt å prøve litt. Så om noen er interessert er det bare å rope ut.
Strikk
Jeg har faktisk også rukket å strikke et par lester etter mønster fra Drops Design (en fantastisk side som jeg forresten ELSKER) i dag. De er riktignok ikke til meg, og ser derfor litt merkelige ut på min lille fot.
Tar meg også den frihet å linke til http://therenate.com/ sin blogg. En fantastisk blogg fra ei fantastisk flink (og snill) jente.

2 thoughts on “Lørdag = vafler

  1. så fiiiin veska var!!😀 Tusen takk for besøket i bloggen😉 koselige ord du hadde skrevet😉 Har abonneert på deg en stund allerede jeg😉
    Og nå fikk jeg lyst på vaffler. Selv etter hjemmeglaget pizza😉 Kos dere i helgen🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

