Pakke fra mor og buttercupveske

Siden det er ganske mange fra hjembygda som bor her i Tromsø, hender det (ofte) at ting blir fraktet ene eller andre veien av perifere bekjentskaper. I dag var en slik dag da det ble fraktet TIL Tromsø, fra verdens beste mamma. Hun har nemlig sendt opp MASSE stoff!
Dissre to var jeg bare nødt til å vise frem, syntes mønstret var så fantastisk kult!
I tillegg kom disse tre som passer så utrolig bra sammen, vet ikke hva jeg skal lage av det enda, men forelsket meg helt i det «tegna» stoffet. Fikk forresten alle tre stoffene i rødt også!
BUTTERCUP
 Av noe av stoffet fra min kjære mor har jeg sydd denne buttercupvesken. Mønster er fra madebyrae. Det blir nok flere slike etterhvert. Kanskje jeg må prøve å lage den større?
Bildet av selve vesken gjengir fargene perfekt, men det gjør da altså ikke bildet av innsiden…

4 thoughts on “Pakke fra mor og buttercupveske

  1. Heisan og tusen takk for kommentar på bloggen min. Du spør om linken til mønsteret på veska mi, men det er akkurat det samme mønsteret som du har brukt til din! Jeg tror jeg svarte deg i et innlegg på HB ang. stoffene og hva jeg har brukt de samme stoffer til.
    Ha en flott torsdag hos deg!

    Lik

Legg igjen en kommentar

