Laber produksjonshastighet…

Der var det blitt noen dager siden sist, gitt… Noen dager med ingen fullførte prosjekter… Strikker enda som en gal på teppet mitt, det går kanskje ikke så fort, men det går i allefall fremover…

I tillegg har jeg strikket cirka en halv klut. Veldig greit å ha noe annet når jeg blir lei av teppestrikkingen…
Den strikkes i Gjestdal Bomull Sport på pinne 4, annen hver omgang kun rett, og de resterende omgangene 1r, 1vr.
I morgen skal jeg legge opp disse vottene som jeg var å kjøpte mønster og garn til i lunsjen i dag. Lurer på om jeg skal forandre noe på tommelmønster…
Godt jeg har frihelg!
Kanskje jeg får sydd litt også?

2 thoughts on “Laber produksjonshastighet…

Legg igjen en kommentar

