Lørdagens aktiviteter

Okei, ikke bare lørdaget da, litt fredag også… i går sydde jeg en liten nålepute… Den ble ikke helt som jeg hadde håpet på, men den neste blir bedre.

SÅ: over til dagens stolthet. Jeg har nemlig klart å sy en strikketøysmappe til meg selv! Den er sydd i samme stoffet som strikkepinneetuiet, og jeg klarte til og med å få sauene sånn nogenlunde bra plassert! oppskriften på denne er funner her. Jeg har endret litt på størrelsen og brukt tpystykker på 30 x 40 cm. Det ferdige produktet målet 24 x 14 x 14 cm…

Må vel bare innrømme at jeg er litt stolt av meg selv =P



Jeg prøvde meg forresten på en i går også, men etter å ha plagdes vel å lenge med glidelåsen oppdaget jeg plutselig at den var på kortsiden av tøystykkene, så den må vel tas opp og sys på nytt igjen, men ikke i dag…

10 thoughts on “Lørdagens aktiviteter

  1. Åååååååååå! Den var nuuuuudelig!!! Så flink du har vært! Jeg vil å sy meg strikkemappe. Og veske. Og skohengeting. Og og og. Og så skal jeg ha tid til å strikke og hekle. Og jobbe og sånn.

    Hihi.
    Altfor mange kreative mennesker der ute, deg inkludert. Smitter lett sånt=D

    Lik

Legg igjen en kommentar

