Om regning og strikking

Da har jeg gjort det jeg burde gjort tidligere: regnet på hvor stort teppe kommer til å bli… det viste seg at jeg kom til å bli nødt til å strikke rundt en halv million lapper (eventuelt 400)…

Så jeg la det til siden, det er i allefall ikke hovedpri. Jeg har derimot begynte på dette fantastiske teppe, som jeg har tenkt til å gi min kjære bestemor i 80-årsgave i mai… SÅ, dette er hovedprioritert, og sannsynligvis all strikkingen jeg blir å holde på med en stund fremover..

Forøvrig, så fikk jeg jo symaskin i går, og i morgen etter skolen bærer turen innom Fretex og Elsa M systue i Tromsø… Tenkte at jeg skulle begynne smått med dette strikkepinneetuiet fra Pickles.(så får jeg ønske meg flere strikkepinner i bursdagsgave) =P

strikkepinneetui
I tillegg har jeg lagret flere gratis oppskrifter fra nettet i snarveiene mine, men må innrømme at jeg er litt skeptisk til alt med glidelås =P

Legg igjen en kommentar

