Teppe

Følte at det begynte å bli på tide med et litt større prosjekt, ved siden av alle de små. Og da er det vel få ting som er bedre enn et lappeteppe? Det fantastiske er jo at hver liten lapp føles som en fullført jobb! Begynte tidligere i dag, og har rukket å strikke tre lapper i løpet av Robin Hood (fikk ikke med meg filmen da) Føler det er min plikt å opplyse om at fargene ikke blir riktig gjengitt her. For eksempel er den gule lappen på bildet hvit i virkeligheten. Skal prøve å få tatt et ordentlig bilde etter hvert…
inspirasjon fikk jeg fra Mekkehjørnet, men jeg strikker mine lapper mindre. Begynner altså med en maske og slutter øker på hver ende til jeg har 30 masker.
Hadde egentlig tenkt å strikke større trekanter, men hadde ikke nok hvitt garn til det (det var den jeg strikket først)..
For øvrig, så gleder jeg meg til mamma og bestemor kommer på besøk i morgen, med symaskin og stoff til meg

3 thoughts on “Teppe

Legg igjen en kommentar

